úterý 25. ledna 2011

Prodám nový SE Xperia X8

Nabízím Sony Ericsson Xperia X8, nový, nepoužitý a s dvouletou zárukou. Kompletní balení. Cena 3.600 Kč. Aktualizováno: telefon prodán.



Když jsem před lety používal iPhone, nikdy by mě nenapadlo, že jednou budu mít v ruce více sexy telefon. Přiznávám, že to samé jsem si říkal kdysi u Nokie E51, ale iPhone je nestárnoucí klasika :) Ovšem teď se ke mě dostala okouzlující Xperia X8.

Xperia mě dostala, neboť to je první smartphone s Androidem (verze 2.1), který jsem měl možnost vyzkoušet. Grafické rozhraní od Sony Ericssonu sice skrývá "čistý" systém, ale díky stránkám xda-developers není problém nahrát si cokoli vlastního.

Technické parametry:
  • procesor Qualcomm MSM7227 (600 Mhz)
  • RAM 128 MB
  • grafický čip Adreno 200
  • uživatelská paměť 256 MB + microSD
  • operační systém Android 2.1 
  • displej 3" dotykový, rozlišení 320 x 480 px
  • 3 Mpx foťáček, video ve VGA rozlišení
  • EDGE, HSDPA, WCDMA (3G)
  • aGPS
  • Wi-Fi, Bluetooth


Obsah balení:
  • Sony Ericsson Xperia X8, baterie 1200 mAh
  • nabíječka
  • stereo sluchátka s mikrofónem
  • USB kabel
  • karta microSD 2GB
  • náhradní zadní kryt 
  • uživatelská příručka, dokumentace
  • záruční list do ledna 2013
Telefon byl jen krátce vyzkoušen, veškeré příslušenství je v původních obalech. Záruka u společnosti Vodafone. V případě zájmu použijte kontakty na této stránce (pouze e-mail či telefon, formulář prosím nevyplňujte). Nejlépe osobní předání, po domluvě v Praze, Brně nebo Plzni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.