pondělí 4. května 2009

Nokia LD-3W doma

S mobilními telefony mám již dost zkušeností. Totéž můžu říct i o smartphonech se Symbianem. PPC mám zatím první, ale i tak o Windows Mobile něco vím. Především jsem ale mobilní telefon nikdy nepoužíval k navigaci, proto jsem se rozhodl doplnit tuto chybějící zkušenost. Chtěl jsem GPS modul od Nokie, aby nebyl problém s kompatibilitou v případě mé E51. Na výběr jsem měl mezi starším, ale levnějším typem LD-3W a novějším a modernějším LD-4W. V ceně je rozdíl cca 500 Kč. V oficiálním e-shopu Nokia jsem našel i LD-1W, ale podle názvu jsem usoudil, že půjde o stařičký typ (a nepřesvědčila mě ani cena 590 Kč včetně navigačního programu).

Samotný GPS modul LD-3W prodává Nokia za 990 Kč, s navigačním softwarem za 1490 až 3990 Kč. Rozhodl jsem se trochu zapátrat na internetu a záhy jsem objevil LD-3W za 439 Kč, což mi přpadalo jako rozumná cena. Zařízení jsem objednal a doma bylo za 3 dny díky České poště.


V brzké době očekávejte recenzi + stručný souhrn navigačního sw pro Symbian 9.2 a Windows Mobile 6.1

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.