sobota 15. srpna 2009

Proč iPhone?

Neexistuje telefon, který uspokojí všechny uživatele, každý totiž vyžaduje něco odlišného. Ať už to jsou funkce, vzhled nebo třeba jméno výrobce. A každý je zvyklý na něco odlišného. Někdo sáhne po HTC Diamondu, někdo po Nokii Tube a někdo zase po iPhonu.

O iPhonu jsem si toho přečetl již mnoho. Skutečně mnoho textu od nejrůznějších autorů. Na youtube jsem také zabloudil a shlédl spousty videí. Ano, hlavní roli v nich hrál iPhone. Předražený paskvil Steva Jobse? Mobil s geniálním ovládáním? Herní konzole? Neexistuje odpověď... iPhone je takový, jaký ho vidíte právě vy. Já jej viděl mnohokrát, ale až včera jsem měl možnost si s ním pohrát osobně. Měl jsem HTC Wizard, Sony Ericsson W960 a nyní mám HTC Kaisera. Žádný z těchto telefonů mě ale nenadchnul tak jako iprávě Phone. On je prostě úžasný... asi jsem se zamiloval :-)

Hned dnes ráno jsem prohledal český internet a našel iPhone. Funkční a bez jakýchkoli závažnějších problémů. Když vše půjde podle plánu (aukce na Aukru jsou nevyzpytatelné), tak ho už začátkem příštího týdne budu mít (nahradí Kaisera, odmítám mít tři telefony). Třikrát hurá!

Přestože jsem už namlsaný ažaž, tak zde uvádím souhrn hw parametrů iPhonu 3G:
  • rozměry: 115,5 x 62,1 x 12,3 mm; 133 g
  • čipová sada: Samsung S5L8900 (více info například zde), základem je cpu ARM 1176 o taktu 412 Mhz (dle výrobce ale umí až 667 Mhz). Součástí čipové sady je grafický koprocesor PowerVR MBX 3D a 128 mb DRAM.
  • displej: multidotekový 3,5" (8,9 cm) TFT, rozlišení 480 x 320 px
  • paměť: 8 nebo 16 gb
  • mobilní sítě: GSM 850/900/1800/1900; UMTS 850/1900/2100; EDGE, HSDPA
  • připojení: bluetooth, Wi-Fi IEEE 802.11 b/g (až 54 Mb/s), usb
  • fotoaparát: 2 Mpx, bez blesku, bez natáčení videa
  • baterie: 1150 mAh, vestavěná
  • GPS

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.