čtvrtek 9. února 2012

HTC Evo 3D: první dojmy


Stejně jako mnoho dalších fanoušků mobilní techniky jsem i já podlehl lednovým výprodejům. Můj pohled se zastavil na lákavém HTC Evo 3D s doslova oslnivými technickými parametry. O něco více oslňovala už jen jeho cena, která byla pod hranicí 7.000,- Kč. Lákal mě také velký displej, nic s tak velkou úhlopříčkou se mi do rukou ještě nedostalo. V následujícím článku se pokusím shrnout první dojmy po 5 dnech používání a zároveň nastínit pocity dlouholetého uživatele Symbianových Nokií z high-end Androidu. 


Ze všech těch parametrů mě nejvíce zaujala kapacita baterie, která činí 1730 mAh. Mylně jsem se domníval, že to je samo o sobě zárukou několika denní výdrže nebo alespoň zajištění desetihodinového provozu, podobného, jaký mají tablety. Nyní můžu s klidným svědomím napsat, že udávaná kapacita baterie znamená jen dvě věci. První z nich je až neskutečně nízká výdrž telefonu. Nechtěl jsem tomu uvěřit, ale telefon při střední zátěži vydrží s bídou 5 hodin. 

Android je založený na neustálém připojení k internetu, z vašeho Google účtu se nahrávají kontakty, události z kalendáře, synchronizují se emaily atd. Aktivní datový přenos tedy není nic nestandartního, ale ryzí nezbytnost. A stejné je to při dalších aktivitách, jako je hovor, navigace, prohlížení webu, sledování videí, hraní her… Snad jen poslech hudby díky vypnutému displeji nabídne více než pětihodinovou výdrž. 

Tou druhou věcí, kterou s sebou použitý akumulátor přináší je nekonečné nabíjení. Poprvé mi připadalo, že trvá snad 5 hodin.  Nechal jsem tedy telefon úplně vybít, dokud se sám nevypnul. Poté jsem jej připojil k nabíječce a vypnutý nechal nabíjet. Čas jsem poctivě měřil a kupodivu to bylo přijatelných 185 minut. Dobrou zprávou je, že se HTC Evo 3D nabíjí kratší dobu, než jako vydrží v provozu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.