čtvrtek 14. října 2010

MobilMania.cz ostudou českého internetu


Projekt MobilMania.cz v čele s šéfredaktorem Filipem Kůželem se opět dopouští zmatečného jednání, publikování falešných informacích a dělá ze svých čtenářů hloupé ovce. Pro koho vůbec tvoří články? Pro náctileté pubescenty nebo pro odbornou veřejnost? Mnohokrát jsem upozorňoval na až zarážející neodbornost autorů webu, ať již zde či přímo emailem redakci. Pokaždé bez odpovědi.

Ovšem nedávno mi šéfredaktor poslal nabídku spolupráce, která mě mile překvapila. Řekl jsem si, že pomohu redakci trochu zkvalitnit obsah, ale po odeslání článku na zadané téma se mi  už nedostalo odpovědi.  Takže nyní si může MobilMania.cz připsat i nezdvořilé a neférové jednání.


Vrcholem se pak stalo video uveřejněné na YouTube s názvem "Starý a nový Symbian: co se změnilo?". Komentář má na svědomí Jan Láska. Redakci jsem opakovaně upozorňoval na jejich chyby, ale ve videu slyšíme otřesné spojení jako "Symbian na první" a "Symbian na třetí". Amatérismus a ignorantství, které nezná mezí.. 

Nepovažuji se za profesionálního redaktora a tomuto blogu se věnuji jen ve volném čase, ale DOKUMENTACI K OPERAČNÍM SYSTÉMŮM považuji za naprostý základ a chybějící vzdělání redaktorů MobilManie jsou neomluvitelné. Ostuda českého internetu a terč posměšků odborné veřejnosti. Již je to více než rok, co autoři nynější Symbian Foundation zveřejnil základní dokumentaci a základní informace o Symbianu^1, Symbianu^2 a Symbianu^3. Hned v první větě produktové specifikace se píše "Symbian^3 (pronounced Symbian three)" což po překladu znamená "Symbian^3 (vyslovujeme Symbian tři)". A zde zmiňované video:


Související:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.