sobota 21. března 2009

5800.cz podporuje warez !!!

Web 5800.cz vznikl v někdy v prosinci minulého roku s cílem sdružovat fanoušky připravované Nokie 5800 XpressMusic. Tento web jsem sledoval již v jeho počátcích, kdy měl velmi nízkou úroveň. Musím říct, že od té doby se nic nezměnilo, alespoň ne k lepšímu.

Na 5800.cz vystupují taková individua jako Lukáš U. nebo Kryštof Korb, což jsou těžce zakomplexovaní pubescenti. Ještě před vznikem webu jsem vedl s Kryštofem K. diskusi ohledně připravované Nokie E75. Tvrdil jsem, že na 2,4 palcovém displeji je QVGA rozlišení příjemně jemné, a že je fajn, že se Nokia vykašlala na miniaturní 2" displeje. Kryštof K. tvrdil, že QVGA rozlišení je moc hrubé a jestli Nokia neudělá v E75 nějaké vyšší bude to propadák. To je učebnicový příklad amatérismu, mizivých znalostí o mobilní technice a tvrdohlavosti.

V počátcích 5800.cz vytvářeli články výhradně kradením ze zahraničních webů, což je pochopitelné. Kdyby například Kryštof K. psal nějaký původní článek, byl by okamžitě označen za losera, a to díky své neznalosti. Asi měsíc jsem na 5800.cz nekoukl, až dnes mi zvědavost nedala a nahlédl jsem, co naši přátelé tvoří. Že za 5800.cz stojí pubescenti s neznalostí mobilní problematiky, bylo jasné, ale že jsou to i těžcí warezáci, to jsem netušil. Konkrétně Lukáš U. 19.3.2009 publikoval článek, ve kterém se veřejně hlásí k warezu a navíc nabízí odkazy na stažení nelegálního softwaru. Týká se to programů Handy Shell, Weather, Safe Pro, Calendar, Essentials Pack, Profiles, Shopper, RSS, Alarm, Blacklist, Taskman, Converter, Expense a Clock.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.