středa 4. března 2009

Koupil jsem si Pocket PC

Již delší dobu se zajímám o přístroje s alternativními operačními systémy, jako je Android, OS X, Palm či Windows Mobile. Když už jsem si založil tento blog, tak by bylo dobré mít vlastní zkušenosti i s nějakým jiným systémem než je Symbian. V žádném případě jsem ale nechtěl žádné zařízení z letošního nebo minulého roku, musel jsem prostě mít něco staršího. Jednoduše proto abych pochopil jak se tyto zařízení vyvíjela a s nimi i jejich systém. Podobně jako u Symbianu - pokud bych si hned koupil Nokii E51, rozuměl bych Symbianu jen jako pouhý řadový uživatel. E51 je ale již můj 4. smartphone se Symbianem, vystřídal jsem verze 7.0; 8.2; 8.3 a nyní mám 9.2. Mohu o sobě tedy tvrdit, že vím o tomto systému více, než někdo, kdo si koupí dnes např. Nokii N96 apod.

Při volbě dalšího systému/zařízení jsem si zvolil Windows Mobile (dále jen WM). Rozvážně a pečlivě jsem vybíral který přístroj koupím, volba nakonec padla na Qtek 9100 alias HTC Wizard alias T-Mobile MDA Vario I. Povedlo se mi sehnat přístroj s původním WM 5, což je dobrá zpráva. Qtek je ve velmi slušném stavu a jsem z něj nadšen ;-) V brzké době se tedy můžete těšit na pořádnou dávku informací o tomto přístroji a samozřejmě také na první zkušenosti s WM 5, které brzy nahradím verzí 6.1.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.