sobota 28. března 2009

Samovolná změna data na E51

Nokii E51 používám už více než 7 měsíců, ale až nyní jsem narazil na první chybu. Od ledna používám nejnovější FW (verze 300.34.56) a až dosud jsem byl maximálně spokojen. Na fóru MobilMania.cz se sice objevilo několik uživatelů s menšími problémy, ale mě se zatím všechny vyhýbaly. Tedy až do pátečního rána.

Standardně, jako každý všední den, jsem měl aktivované buzení na 6.31. Nikdy nic nenechávám náhodě a proto jsem měl díky možnosti nastavit si více buzení aktivovány 4 budíky. Ten první jsem vypnul a spím dál. Po chvíli se probudím a zapnu telefon. Vyděšeně koukám na displej a vidím, že je 8.13. Chvilku jsem nadával a pak jsem vyběhl z postele, nejbližší autobus mi jel v 8.28, ten jsem ale nakonec nestihl. Když si to tedy vandruji pěšky k tramvaji, projíždí okolo jiný autobus, ale v tu chvíli žádný jet neměl. Nahlédnu dovnitř na ukazatel času a je 7.30! Pozorně si prohlížím E51 a zjišťuji, že se mi samovolně přehodil datum na neděli a tím se i změnil čas na letní.

Několik uživatelů se již setkalo se samovolnou změnou data, ale pokud se Vám přitom změní i čas, je to dvojnásobné neštěstí. Kvůli takové pitomosti jsem přišel do školy tak brzy, jak se mi za celých 5 předchozích let nikdy nepovedlo ;-) Nokia E51 není až tak bezchybný telefon a určitě by hodně uživatelů bylo rádo za nový FW, opravující tyto chyby. Pro E51 palec dolů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright

Copyright © 2009—2011. Všechna práva vyhrazena. Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování a šíření materiálů zveřejněných na těchto stránkách.